Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Thursday, November 3, 2011

Pernah Kena Ngurat ?

Assalammulaikum wbt, salam 1 Malaysia dan salam 1 Blogger .. hai rakyat Malaysia kita berjumpa lagi pada petang ni .. Sekarang ini amin nak bercerita korang pernah kena ngurat tak ? Bohong la tak pernah ..amin sendiri pun tak pernah apatah lagi korang.. :p

Wednesday, November 2, 2011

Result Will Be Out

Assalammulaikum wbt, salam 1 Malaysia & salam 1 Blogger..hari ini tak tahu la kenapa ?? setiap hari hujan di KL ..nak berjalan pun susah tapi takpe hujan kan rahmat dari Allah. Itu bukan cerita amin sebenarnya..Cerita amin sekarang ni, cuti semester kan dah nak habis.Kalau dah nak habis mestilah keputusan peperiksaan akhir dah nak keluar...erghhh seram ni nak tengok result harap lah dapat dekan.

Student Portal UiTM

P/S  4hb result akan keluar..Harap amin dapat keputusan cemerlang dan dpt dekan..harap korang doa kan amin dan kawan2 amin berjaya :) 

#2 Wordless Wednesday

Assalammulaikum wbt, salam 1 Malaysia & salam 1 Blogger

Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|