Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Saturday, August 27, 2011

Ucapan Raya & Hari Kemerdekaan Dari DuNia AmiN.93

Assalammualaikum wbt dan salam 1 Malaysia.. pejam celik pejam celik dah nak sebulan kita puasa ya .. lagi2 nak menyambut Hari Kemerdekaan dengan iringan 1 Syawal.. sebenarnya amin malas nak cakap banyak ..

Amin selaku owner blog ni iaitu DuNia AmiN.93 ingin mengucapkan kepada semua rakan-rakan amin di dunia realiti dan juga alam maya serta tak lupa juga follower2 amin yng dah cecah 100+ ...Terima kasih ya sudi baca blog amin .. amin tak tahu nak beri apa lagi kat korang yg dapat duit raya TAPI buat contest jgn lupa nak join tahu ..

Dah terlepas jauh ni... hehehe.. sambung balik cerita. Saya, Mohd Azmin bin Mohd Azmi atau dikenali sebagai AMIN ingin memohon ampun dan maaf andainya kalau terkasar bahasa, tersilap bicara, termarah yang tak kena, tertanya tak tentu hala, termoody tak semena-mena, termacam-macam lagi yang kena mengena.. Semoga dimaafkan dari hujung rambut sampai hujung kaki.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN

DAN 

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 54 

MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA ! 



P/S Tadi kat atas ada cerita pasal contest kan?? Tak nak join ke ??


Comments
0 Comments
//commentFB

0 Orang Senyap² Komen Di Sini:

Post a Comment

Komen Itu Indah..Harap anda dpt komen yang molek sikit..kan lebih manis .. :) yang komen menggunakan anonymous sila sertakan nama anda dan facebook :)

Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|