Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Wednesday, November 2, 2011

Result Will Be Out

Assalammulaikum wbt, salam 1 Malaysia & salam 1 Blogger..hari ini tak tahu la kenapa ?? setiap hari hujan di KL ..nak berjalan pun susah tapi takpe hujan kan rahmat dari Allah. Itu bukan cerita amin sebenarnya..Cerita amin sekarang ni, cuti semester kan dah nak habis.Kalau dah nak habis mestilah keputusan peperiksaan akhir dah nak keluar...erghhh seram ni nak tengok result harap lah dapat dekan.

Student Portal UiTM

P/S  4hb result akan keluar..Harap amin dapat keputusan cemerlang dan dpt dekan..harap korang doa kan amin dan kawan2 amin berjaya :) 
Comments
0 Comments
//commentFB

0 Orang Senyap² Komen Di Sini:

Post a Comment

Komen Itu Indah..Harap anda dpt komen yang molek sikit..kan lebih manis .. :) yang komen menggunakan anonymous sila sertakan nama anda dan facebook :)

Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|