Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Friday, October 28, 2011

FAM Kena Godam !!

Assalammualaikum wbt, salam 1 Malaysia, dan salam 1 Blogger .. Pagi2 buta kita di kejutkan dengan satu berita sampai amin pun nak tergelak pun ada tentang laman sesawang FAM (Persatuan Bola Sepak Malaysia) telah di godam oleh para hacker.Amin rasa ini bukan kerja hacker dari kumpulan RileksCrew.. kalau betul mereka mesti ada logo mereka di laman sesawang itu...Apa pun kita layan screen shot dulu dibawah..

Thursday, October 27, 2011

Kenali Musuh ISLAM

Assalammualaikum wbt, salam 1 Malaysia dan salam 1 Blogger... Hari ini ada cerita SENSASI ...cerita apa ni?? cerita untuk kenal lebih lagi musuh kita musuh Islam atau dikenali dengan Iblis/Syaitan..Semua orang tahu syaitan ni suka menganggu manusia untuk menyesatkan mereka....Kita kenali syaitan ini melalui biodata ..
Hiasan Google

Wednesday, October 26, 2011

#1 Wordless Wednesday

Assalammualaikum wbt, salam 1 Malaysia dan salam 1 Blogger ..Hari ini hari Rabu..Hari semua blogger memasukkan gambar tanpa memberi penjelasan terhadap gambar yang diberi..Ini pun kali pertama amin membuat entri ini...

Monday, October 24, 2011

Binatang Jadi Manusia ???

Assalammualaikum wbt , salam 1 Malaysia & salam 1 Blogger...Petang ni agak PANAS juga tajuk entri hari ni ...Apa maksud amin di sebalik tajuk itu ??
Hiasan Google
Tengok dan lihat sahaja :)

Faktor Seseorang itu menjadi "PENGHASUT"

Hiasan Google
Assalammualaikum wbt, salam 1 Malaysia dan salam 1 Blogger .. Korang tahu ke apa itu hasut ?? dan satu lagi korang tahu kawan korang tu PENGHASUT .?? kalau tak tahu tu ni amin nak ceritakan ni ..Ciri-ciri penghasut  ini tidak lahir dengan sendirinya .Ada beberapa perkara yang menyebabkan mereka ini bersifat demikian.






Curi Lembu Rempuh Polis

Hiasan Google
Assalammualaikum wbt, salam 1 Malaysia dan salam 1 blogger...hari ini amin baca satu artikel akhbar tentang kecurian ...kalau curi biasa2 itu tak kesah sangat ..Ini curi binatang ..yelah nak dah nak raya haji kan..Orang pun sanggup nak mencuri untuk mendapatkan duit lebih masa raya haji nanti...tapi apa-apa pun malang pun tak berbau dah rempuh sekatan polis, memang tak akan lepas begitu sahaja lah..

Apa-apa pun korang baca jelah artikel ini dibawah...

Cara Untuk "Cover" Malu

Assalammualaikum wbt, salam 1 Malaysia dan salam 1 blogger .. Pagi ni amin mahu berkongsi cara untuk mengelakkan diri korang berasa malu pada masa akan datang...
Sila ikut satu per satu kalau anda berada di situasi ini....Cara-caranya ialah :-

Sunday, October 23, 2011

Faktor Utama Man Utd Kalah di Tangan Man City

#1 Fakta ke Auta ?

Assalammualaikum wbt dan salam satu Malaysia...Amin di sini mahu berkongsi lagi tentang sedikit fakta tentang lelaki....Korang rasa fakta ini betul ke ataupun auta..
Ramai-ramai kita baca dari atas sampai ke bawah, kalau mahu tahu fakta itu benar ataupun tidak...

Pukul Anak Kerana Ingin Memakai Tudung

Assalammualaikum wbt dan salam 1 Malaysia... hari ini amin dapat satu berita sensasi... Seorang bapa tidak membenarkan anaknya memakai tudung..apa kes?? nak tutup aurat pun tak kasi..hmmm apa la nak jadi dunia sekarang ni...Sanggup pukul anak sebab ingin menutup aurat..apa perasaan korang bila bapa korang sendiri tak  benarkan memakai tudung?? marah? suka? seronok?
Ini ada satu cerita di sebalik tajuk di atas ..Renung-renungkan lah :)

Video Parody Yang Buat Ramai Tergelak

Hiasan Google
Assalammualaikum wbt, salam 1 Malaysia dan salam 1 Blogger ...selamat petang semua ..Hari ini amin nak cerita pasal video parody...Korang tahu ke apa itu "parody" ??

Parody ialah komposisi yang meniru atau menyalah tafsirkan gaya seseorang, biasanya dengan cara yang lawak atau mengelikan hati penonton.

Pada zaman ini, video parody ni cukup popular di dunia..kalau nak cakap di Malaysia..Di dunia mesti ada jugak kan ?? amin tak tahu lah siapa yang mencipta video parody ni dulu..tahu-tahu je dah ada....

Bawah ini, amin mahu berkongsi sedikit video-video parody di Malaysia..

Friday, October 21, 2011

Perkara Yang Paling Romantik

Assalammualaikum wbt dan salam 1 Malaysia..hari ini ada 2 entri amin nak berkongsi ..entri sebelumnya yang belum di baca lagi.. sila klik sini.. ok sekarang ni amin nak kongsi lagi perkara yang paling romantik bila bersama dengan pasangan korang..
Jom kita baca dari atas sampai ke bawah..

10 Solat Yang Tidak Di Terima Oleh Allah

Assalammulaikum wbt dan salam 1 Malaysia.. Hari ini amin mahu berkongsi sedikit tentang solat..korang tahu apa itu solat..?? Sekarang ni amin tak nak lah bercerita maksud solat tapi mahu cerita serba sedikit 10 solat yang  tidak terima oleh Allah swt.
Rasulullah S.A.W. telah bersabda yang bermaksud : “Sesiapa yang MEMELIHARA solat, maka solat itu sebagai CAHAYA baginya, PETUNJUK dan JALAN SELAMAT dan barangsiapa yang tidak memelihara solat, maka sesungguhnya solat itu tidak menjadi cahaya, dan tidak juga menjadi petunjuk dan jalan selamat baginya.” (Tabyinul Mahaarim)

Thursday, October 20, 2011

Bila Jejaka Idaman Berubah Sikap ?

Assalammualaikum wbt, salam 1 Malaysia dan salam 1 Blogger..hmmm sudah lama amin tidak menyentuh blog ni ..ye la bila malas menguasai diri selepas tamat sahaja peperiksaan akhir di UiTM pada semester 1 ini.. Kali ini amin tak nak lah berbincang pasal exam ni .. amin nak cerita pasal tajuk di atas..Korang semua ni ada tertanya tanya ke kenapa ya kekasih korang berubah sikap..
Jom kita selongkar beramai-ramai..zasssss

Monday, October 3, 2011

Rahsia Surah Al-Kauthsar

Assalammualaikum wbt, salam 1 Malaysia dan salam 1 Blogger .. wahai semua rakan-rakan ku di alam maya dan tidak terkecuali yang realiti ..amin sekadar mahu berkongsi apa yg amin baca tadi tentang rahsia di sebalik surah Al-Kauthsar..
Jom kita baca dan fahami apa rahsia surah ini..

Sunday, October 2, 2011

Hiburkan Hati, Jiwa & Raga Anda

Assalammualaikum wbt, salam 1 Malaysia dan salam 1 Blogger ..Hari ini amin nak bg korang buat ayat berdasarkan tarikh lahir korang .. tak tahu lah benda ini terhibur ke tak untuk korang.. jom kita buat :)
Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|