Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Tuesday, June 7, 2011

UiTM di HatiKu



Assalammualaikum w.b.t , Salam 1 Malaysia dan Salam Khazanah Alam

makin panjang pulak salam amin nie ya ... maaf maaf maaf dah lama tak kemaskinikan blog ini..blog pun dah lama tak renovate ..macam mana nak renovate , banyak kerja nak kena buat lagi2 kat Universiti ni ....perghhh bnyk assignment beb ... 

   cerita punya cerita , amin saja nak cerita sikit pasal universiti ni .. amin baru saje masuk universiti 2 minggu lalu ..Tak la lama sangat tapi amin kenal banyak kawan ... erm erm erm.. apa ni erm2x ??? mesti nak cakap kat universiti amin banyak perempuan ..perghhh..

   amin masuk universiti di UiTM ( Universiti Tanah Melayu) ..hahahhaha .. semua garu kepala tak tahu universiti apa .. dalam kepala hotak korang berfikir amin dapat UiTM mana kan ??? amin dapat kat Jengka, Pahang dan dapat program Sains Komputer .. amin bersyukur dapat program yang amin minat... kalau dapat lain alamatnya tak pergi universiti kot .. 

   2 minggu amin kat UiTM ni banyak juga kenangan manis dan pahit yang manisnya amin dapat ramai kawan lagi masa MDS ( Minggu Dera Siswa) ..hahaha.... amin dah tak tahu nak cerita apa lagi dah ni kepala hotak dah serabut .. lagipun amin nak buat kerja yang diberi lecturer nie ..lain kali amin kemaskinikan lagi ok.. sampai berjumpa lagi .. 
Salam :) 
Comments
0 Comments
//commentFB

0 Orang Senyap² Komen Di Sini:

Post a Comment

Komen Itu Indah..Harap anda dpt komen yang molek sikit..kan lebih manis .. :) yang komen menggunakan anonymous sila sertakan nama anda dan facebook :)

Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|