Home Tutorial Motivasi FrenzyFM SiteMap Image Map
Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Monday, December 13, 2010

Tutorial: Cara Guna Photoscape :)

Assalammualaikum w.b.t ..fuh ramai gak bg tahu saya cmner la nk guna photoscape nie...
meh la saya ajarkan ..susah sngt :p
Siapa xde Photoscape xreti nk download...
Klik SINI >> Photoscape
Kita mulakan dr 3..
3..











2...








1....








0...







Anda Ada 60 Saat...
eh eh !! ini bukan rancangan Nabil la.. ini Tutorial Amin93 Belog Anak Muda:fuh
1) Pertama sekali korng bukak Photoscape dlu..lepas klik "Anigif" yg saya bulat tu..
2) Lepas klik Anigif.. akan kluar terpancar benda di atas ini..carilah gmbr yg anda inginkan di komputer kesayangan anda ..dan tarik gambar yg anda ingin itu pergi ke yg saya bulat warna biru tu...
3) ini gmbr yg telah saya siapkan dan dikotakkan itu...
selepas itu ......
4) tukarkan kelajuan gmbr itu bergerak dr 1.00 second ke ______ second ..berada yg anda mahu..
5) Ctrl + A utk klik semua gmbr ataupon anda leh klik satu persatu pon leh gak..
dan anda mesti klik utk tukar masa gmbr itu bergerak.. ikot step ke 4 ...
6) Selepas anda mengikut step 5..anda akan nmpk benda ini & tukar la masanya...
"Display Time"
7) Ini Hasilnye...saya membuat masa 50 sec...
GOOD LUCK !!
p/s xbiasa lak ...mcm biasa dh baca ..komen ler...
Comments
0 Comments
//commentFB

0 Orang Senyap² Komen Di Sini:

Post a Comment

Komen Itu Indah..Harap anda dpt komen yang molek sikit..kan lebih manis .. :) yang komen menggunakan anonymous sila sertakan nama anda dan facebook :)

Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|