Home Tutorial Motivasi FrenzyFM SiteMap Image Map
Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Sunday, December 12, 2010

Basic Tutorial 4 FrenzyFM

Assalammualaikum w.b.t & salam sejahtera & jugak salam 1 malaysia..
mak aii pnjng bonar den bori salam.. cmner la ekau sumo nk jwb yo..!hihi.. itu tak penting ..yg penting sekarng saya nk ajar anda basic tutorial utk pengguna BATU BARU FrenzyFM...
sapew nk JOIN tu
Klik sini > FrenzyFM

nak tahu cerita FRENZYFM ..
klik sini gak > INFO FrenzyFM
Ok..tanpa membuang taik gigi masa saya nk tunjuk cara daftar nama di chatbox..klu korng x daftar korng chat nnti..nnti korng nangis lak ..
mula2 kita pi buka cbox dulu..klu xbukak nnti xjadi..mcm magic gak..
korng ada nampak "Daftar Profil" yg saya kotakkan warna merah tu...apa ??
xnampak ??
!nurse saya cucuk mata anda dengan jarum kang..
lepas ekau tokan yg den suroh tu ...ekau sumo kono ikot yo ckp den lepas nie yo..
Masukkan pasword anda..Tp anda mesti INGAT !! pasword tu klu tak ingt x dapek den nk nolong yo..HAHA !!
p/s klu pasword tu lagi panjang lagi bagus..tidak la orng senang2 guna nick anda..
:fuh tutorial pendaftaran chatbox dh siap..tinggal nk buat avatar dekat chatbox jew.. OK !!
First sekali anda buka link nie..
Second plak .. anda ikot arahan saya ..!ok
selepas anda membukak baju link yg saya suruh ..
klik "browse" cari gmbr yg anda inginkan yg ada dlm komputer anda masuk ke kotak "Upload"..
selepas itu tekan "Upload Now"
tunggu seketika..
Loading... 50%
Loading ... 100%
akan keluar benda ini & dan satu lagi anda amik URL image anda yg saya telah kotakkan itu..
Tekan Ctrl + C utk menyalin URL itu..
last sekali, masukkan URL yg anda copy td di kotak merah itu dgn menekan Ctrl + V utk paste masuk kedalam kotak ..
Kesimpulannya, selamat berchatting & bergembira bersama rakan baru ..

p/s mcm x biasa la korng nie pndi baca pndi komen ye..
!salam
Comments
0 Comments
//commentFB

0 Orang Senyap² Komen Di Sini:

Post a Comment

Komen Itu Indah..Harap anda dpt komen yang molek sikit..kan lebih manis .. :) yang komen menggunakan anonymous sila sertakan nama anda dan facebook :)

Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|