Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Wednesday, April 13, 2011

Impian Amin Bukan Impian Ilyana

Hallo Hallo Hallo ! Selamat Petang semua...sudah makan ke belum..hehehe...hari pun sudah petang teringin nak buat entri lagi.. buat entri fasal Impian Kita... semua orang ada impian kan ?? jangan nak membohong setiap manusia ada impian..orang gila pon sama ada impian gak tapi dalam banyak impian korang tu impian apa yang korang dapat capai??? ce cite ce cite .. Hari ini amin nak cerita fasal impian yang sudah capai & belum capai lagi..


Hey !! Hey !! ok tak gambar untuk entri hari ini...untuk kenakan tajuk amin buat la sendiri :) Jom² semua intai, teropong impian amin !mari..

Impian Amin Tercapai 

Kalau ikut tahun lepas memang banyak gila beb !! Tapi amin nak cerita Impian 2011 saje.. impian amin yang pertama amin dapat lesen memandu kereta walaupun ada failed sekali amin tak berputus asa nak dapatkan lesen tu..susah tahu !! Ingat senang ke?? nak menghadap Pegawai JPJ lagi kalau pegawai spoting tak apa la jugakkan ini muka yang agak garang macam orang datang bulan lak tapi pegawai JPJ itu lelaki..

  Pada Hari ke-2, amin mengulangi Ujian JPJ kembali amin berdoa tak dapat pegawai hari itu..akhirnya makbul juga doa amin..amin dpt pegawai JPJ perempuan ..pheeewiiiit cun kot muda lagi ..HAHA !! amin bawak steady & relax je...grr penipu !! relax apa ?? takut cakap takut..HAMPEH !! 
  Selepas habis ujian itu akhirnya amin lulus dan dapat lesen P...Seronok tahu dapat lesen hanya tuhan sahaja yang tahu perasaan amin...Dah dapat lesen amin pergi lah KL nak mengenali semua tempat.. :P

Impian Kedua
amin dapat sebuat kereta !kete..grrrr  bukan kereta mainan lah amin dapat kereta betul ..nak tahu amin dapat kereta apa ?? sila tengok bawah 
Alfa Romeo Model 155 ..
semart smart tak ??  hehe.. kalau bawak awek best nie ...HAHAHA !! Perasan pulak.. 

Impian Ketiga 
Dapat beli gitar menggunakkan duit sendiri ..Gitar biasa je beli.. orang kata gitar kapok..betul tak?? kalau salah gigit jari sendiri .. hehehe@gitar
Beginilah gitar amin
amin sedang mempelajari bermain gitar susah jugak main gitar nie penat jari dibuatnya.. hahaha ... Ini je kot impian 2011 amin yang sudah tercapai ..
Impian yang belum lagi tercapai ..calon-calonnya ialah eh eh eh igt Anugerah Bintang Fofular ke calon-calon nie.. :P kalau amin dapat pon cuma dalam mimpi je .. betul tak ??? 

Impian yang tidak tercapai lagi untuk kali pertama adalah telefon pintar iaitu IPAD 2..ow itu lah yang paling 'first' teringin nak dapat.. Ada sesekali masuk contest kat akhbar Harian Metro yang hadiahnya kereta pegeuot 206 dan IPad 2 ..amin bukan nak kereta cuma nak iPAD je ..Malangnya amin tidak berjaya mendapatnya kecewa betul.....Tapi terus mencuba nak dapatkan iPad 2 tu ...kalau ada siapa nak belanja???..boleh jugak :P

Impian Kedua yang belum tercapai 












Nak masuk pertandigan Hero Remaja dalam Majalah Remaja...amin nak cuba bakat mungkin ada bakat jadi modelling..wah ! berangan je lebih si amin ni..HAHAHA !! nak masuk sebenarnya nak ubah keterampilan & perangai pemalu bila berhadapan dengan orang..

Impian Ketiga yang belum tercapai jugak 

amin ingin seorang pasangan yang faham dengan diri amin, baik dan sopan santun yang ketiga ini tak nak cerita panjang2 kang fikir-fikir bukan susah pulak amin nak cover balik... Contoh pasangan amin yang di idam-idamkan sampai sekarang ...

grrr.. Jangan tenung lama-lama ini buat panas ni nak kono pelompang 10 jari ko... hahahha !! gurau2x...

Impian Terakhir yang masih tidak tercapai..

amin mahu masuk Universiti nak sambung belajar sampai graduate ..impian ini adalah impian tak kan dilupakkan sampai bila2..amin akan terus berusaha sampai ke menara gading..InsyaAllah..

Sampai di sini saje amin kongsi Impian amin kat korang kalau bagi banyak-banyak kang teruja pulak..apa-apa pon TERIMA KASIH kepada semua kerana wish birthday amin.. :)

Pecah Kaca Pecah Gelas,
Dah pecahkan tak tahu nak ganti balik ke...
** pantun tak ada kena mengena ^^
Comments
0 Comments
//commentFB

0 Orang Senyap² Komen Di Sini:

Post a Comment

Komen Itu Indah..Harap anda dpt komen yang molek sikit..kan lebih manis .. :) yang komen menggunakan anonymous sila sertakan nama anda dan facebook :)

Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|