Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Wednesday, March 16, 2011

Frenzy.FM Memasuki Media Hiburan


Assalammualaikum & hai hai hai semua... kita jumpa lagi ya...hari ini amin nak habaq mai pasal FrenzyFM...FrenzyFM lagi?? tak de topik lain er?? HAhaha..semua korang tahu kan??FrenzyFM ialah sebuah radio online Malaysia yg paling gempak..Pada hari Selasa (15/3/2011), FrenzyFM telah mengisi salah satu slot di majalah...majalah apa ?? majah yg terkenal no.1 di Malaysia iaitu Majalah Remaja....Ramai jugak yg promote pasal FrenzyFM nie..ye la siapa tak suka FrenzyFM masuk media hiburan..semua suka kan??nak tahu siapa yg promote FrenzyFM nie..jom klik sini Gosip Frenzy.FM & blog kapal karam a.k.a Suffer8zine....

Jom intai yang telah amin "snapshot" di Majalah Remaja...



Info Mengenai Frenzy.FM
Akhir sekali, siapa yang telah mem'promote' FrenzyFM di Majalah Remaja

2/1/2011 telah dihantar oleh amin93 sendiri xD

kalau semua nak tahu lebih lanjut lagi beli MAJALAH REMAJA edisi ke-2 [15/3/2011]..
harga dia RM 5 je..tak leh beli err?? murah je tu..

dah baca !!! jom ramai-ramai GEMPAKkan lagi Frenzy.FM dengan layari WwW.FRenZyFM.My ...


2 comments:

  1. Salam..


    Thanks Amin..


    WooooOOoOO...

    muO dh jadik keliru, mierameya kata.. dia yg tolong promote.. kat cni.. Amin lak.. hahaha.. xtau la mana satu..

    xkisah la sape2 pon yg promote.. anyway.. thank you so much bro!

    Hope kita smua bertambah maju lagik :D

    ReplyDelete
  2. TO bam muo..klu nak taw spew yg btol..sila tgk blik gmbr snapshot at majalah remaja..itu hasil snapshot amin...nama pon ada amin93 at situ...HAHAHA !!
    thnks komen..
    hope Frenzy.FM teros maju & maju lagi hingga ke mata DUNIA ... hohoho

    ReplyDelete

Komen Itu Indah..Harap anda dpt komen yang molek sikit..kan lebih manis .. :) yang komen menggunakan anonymous sila sertakan nama anda dan facebook :)

Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|