Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Thursday, March 17, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

yay !! abg ben buat segmen lagi...segmen apa ya??? grrr lupa nak bagi salam lak ...Assalammualaikum semua & salam sejahtera...hari ini abg ben buat satu segmen..nak tahu segmen apa?? klik sini --> Segmen..Sekarang ini abg ben banyak buat segmen pasal cinta..tak tahu apasal??dah lah amin ni lemah pasal C.I.N.T.A, boleh lak buat segmen CINTA.. Tapi apa-apa pun amin sahut cabaran abg ben kita ni...


Soalan Pertama 
Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?

  • Jatuh cinta?? Tidak pernah sama sekali..Kalau suka seseorang pernahlah tapi segan nak cakap dekat sini..
Soalan Kedua 
Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?


  • Tidak sama sekali...Amin memilih pasangan hidup bukan utamakan fizikal tapi utamakan akhlak yang baik & tidak terlalu bersosial..

Soalan Ketiga 
Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?

  • Mata yang cantik..Sebab mata ini boleh menggoda orang kot & juga menjadi saksi di akhirat kelak.. (hehehe)

Soalan Keempat
Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?

  • Mungkin amin setuju atau tidak..tidak semestinya bahagia kadang-kadang yang terseksa..ikot "percentage" 70% - setuju, 30% - tidak setuju
Soalan Kelima
Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..

  • Wow !! soalan susah ni?? susah lak nak jawab(hahaha).... Bagi amin 50-50..semua manusia perangai lain-lain...kalau nak terang lagi memang berjelar la di buatnya..Bak kata orang tua "rambut sama hitam, hati lain-lain". 
Soalan Keenam
Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '.

  • Perempuan idaman amin??? Mestilah mereka berakhlak baik sebab mereka pandai hormat-menghormati orang tua erti kata lain ibu bapa..xD
Soalan Ketujuh
Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?

  • jeng ! jeng ! jeng ! pasangan pon tiada macam mana nak tahu puas hati ke tak??

Soalan Kelapan
Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?

  • Cukup berpuashati dengan fizikal amin tapi teringin nak pergi "gym"...(hihihi)
Soalan Kesembilan
Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?

  • Bergantung kemahuan seseorang..kalau si dia mahu..kita turuti sahajalah..
Soalan Kesepuluh [Terakhir]
Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..

  • Ada benar ada yang tak tapi amin tidak menggunakannya...Buktinya tiada selalu membaca akhbar-akhbar yang menceritakan tentang produk menguruskan badan ini..

Akhirnya, tamatlah suda sesi menjawab segmen Abg Ben Ashaari kita ini...kalau dapat join lagi best nie..HAHAHA !!!

8 comments:

  1. hoho..nak g gym...?nk bdn ketak-ketak cam abg ben??heheh

    ziarah dr blog ben ashaari

    ReplyDelete
  2. siap percentage bagai..haha..segan eh nak cakap jatuh cinta?

    entry baru : Typical Malaysian

    ReplyDelete
  3. singah sebentar di page amin ;)
    akhlak yg baik dtg dari hati yg baik kn ;)

    ReplyDelete
  4. salam..singah dr segmen incik ben..
    suke baca komen bloger2 lain..hepi bloging!!

    http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

    ReplyDelete
  5. slm singgah dr segmen lelaki vs perempuan fizikal abang ben!! panass!!

    wahh..mata lagikkk!! dr mata turun ke hati yaa!!

    hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    ReplyDelete
  6. hehe..macam2 kesah ade eyk.. :)
    camner ngan hal yg ni plak..

    http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/puji-pujian-jangan-syok-sangat.html

    http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

    ReplyDelete
  7. JAWAPAN YG bagus...nice..:)
    prince dtg dri blog bro ben...
    selmat berkenalan ye..
    lau sudi jengukla blog prince yg newbiee n buruk ni ye....:)

    ReplyDelete
  8. @tika haha..teringin nak jadi cam abg ben...hohoho

    @Abang Zam haha..thnks komen..

    @hidayah betol2..hehehe

    @nadiem thnks singgah xD

    @weiyda betul2 dari mata turun ke hati ..itu baru nama cinta...hihihi

    @rafi memang pon..:p
    thnks komen..

    @prince salam kenal jugak.. ;)

    ReplyDelete

Komen Itu Indah..Harap anda dpt komen yang molek sikit..kan lebih manis .. :) yang komen menggunakan anonymous sila sertakan nama anda dan facebook :)

Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|