Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Monday, October 24, 2011

Cara Untuk "Cover" Malu

Assalammualaikum wbt, salam 1 Malaysia dan salam 1 blogger .. Pagi ni amin mahu berkongsi cara untuk mengelakkan diri korang berasa malu pada masa akan datang...
Sila ikut satu per satu kalau anda berada di situasi ini....Cara-caranya ialah :-
1.Kalau Tersepak Batu
Jangan terus bangun, sebaliknya anda baring dan terus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bgn bila takde orang nampak..

2.Kalau Terjatuh Dari Basikal
cepat-cepat naik basikal anda semula dan jatuhlah lagi sehingga berkali-kali supaya orang ingat anda saje-saje membuat lawak...

3.Kalau Terjatuh Dalam Longkang
Pungutlah sampah yang ada sambil marah-marah dengan suara yang kuat, pasti orang menyangka anda seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan....

4.Kalau Terjatuh Ketika Naik Bas
Jeritlah kuat-kuat sambil berkata "oi! apa tolak-tolak ni?" walaupun tiada orang di blakang anda....

5.Kalau Terjatuh Tangga
Terus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus...

6. Kalau Terjatuh di Depan Perhentian Bas
Terus buat-buat pengsan sehingga ada orang membantu anda..kalau takde..baring terus sampai malam dan takde orang lagi kat bus stop tu...haa...ni lah masa sesuai untuk bangun semula....

7.Kalau Jatuh Tergelincir Kat Lantai Licin
Tarik la kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah anda) untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda sorang je yang dapat malu...ye tak?....

P/S ada sesiapa yang berani mencuba??
Comments
0 Comments
//commentFB

0 Orang Senyap² Komen Di Sini:

Post a Comment

Komen Itu Indah..Harap anda dpt komen yang molek sikit..kan lebih manis .. :) yang komen menggunakan anonymous sila sertakan nama anda dan facebook :)

Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|