Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Monday, October 24, 2011

Curi Lembu Rempuh Polis

Hiasan Google
Assalammualaikum wbt, salam 1 Malaysia dan salam 1 blogger...hari ini amin baca satu artikel akhbar tentang kecurian ...kalau curi biasa2 itu tak kesah sangat ..Ini curi binatang ..yelah nak dah nak raya haji kan..Orang pun sanggup nak mencuri untuk mendapatkan duit lebih masa raya haji nanti...tapi apa-apa pun malang pun tak berbau dah rempuh sekatan polis, memang tak akan lepas begitu sahaja lah..

Apa-apa pun korang baca jelah artikel ini dibawah...

TEMERLOH: Akibat terkejut melihat kehadiran sekumpulan polis, dua lelaki Orang Asli yang bersenjatakan selaras senapang patah serta sumpit lengkap dengan damak dengan niat dipercayai mahu mencuri lembu, nekad merempuh kepungan pihak berkuasa itu dengan motosikal yang mereka naiki di Kampung Bintang, di sini, jam 11.40 malam kelmarin.

Bagaimanapun, perbuatan `berani mati’ dua sahabat karib berusia 20-an itu membawa padah apabila motosikal mereka terbabas sebelum kedua-duanya tersungkur ke tanah.
Sambung--->


P/S kalau laksanakan hukum Allah kan lebih bagus..Kurang sikit jenayah-jenayah di Malaysia ni :) 
sumber: H.Metro
Comments
0 Comments
//commentFB

0 Orang Senyap² Komen Di Sini:

Post a Comment

Komen Itu Indah..Harap anda dpt komen yang molek sikit..kan lebih manis .. :) yang komen menggunakan anonymous sila sertakan nama anda dan facebook :)

Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|