Home Tutorial Motivasi FrenzyFM SiteMap Image Map
Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Sunday, October 23, 2011

Faktor Utama Man Utd Kalah di Tangan Man City


Assalammualaikum wbt dan salam 1 Malaysia...Malam ini, kita di kejutkan oleh kekalahan Man Utd ditangan Man City ...Mesti ramai fanatik Man Utd kecewa dengan kekalahan ini dengan 6 berbalas 1.. teruk2..sangat teruk sekali..sesiapa yang tidak percaya cuba korang tengok result dibawa..


TETAPI !! Korang lupa sesuatu faktor utama kekalahan Man Utd dan ini mestiah kesilapan besar buat Man Utd atas kekalahan mereka menentang Man City..

Pengurus Man Utd, Sir Alex Furgeson terlupa memasukkan Ramli dari Malaysia !! Korang dah lupa ke ?? Kan Ramli berjanji kepada ayahandanya yang dia akan buat bapanya bangga suatu hari nanti..Sekarang tengok apa nak jadi..kan dah kalah..HAHAHA !!! apa-apa pun peminat Man Utd tak perlu kecewa termasuk juga amin sekali..Kita kena ingat sesuatu masa dulu Man Utd mengalahkan Arsenal, 8 berbalas 2.. :)

P/S Teruskan menyokong Man Utd, Jangan mengaku kalah ..Glory Glory Man Utd !!!
sumber

3 comments:

  1. mohon letak kredit kepada kirinselamaperak.com walaupon ada ayat yang telah diubah suai sedikit tetapi memiliki maksud yang sama..TQ:)

    *salam perkenalan*

    ReplyDelete

Komen Itu Indah..Harap anda dpt komen yang molek sikit..kan lebih manis .. :) yang komen menggunakan anonymous sila sertakan nama anda dan facebook :)

Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|