Home Tutorial Motivasi FrenzyFM SiteMap Image Map
Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Thursday, September 29, 2011

10 Perkara Tentang Lelaki

Assalammualaikum wbt, salam 1 Malaysia & salam 1 Blogger..hari ini panjang sikit bagi salam..amin tak tahu korang nak jawab macam mana..pandai-pandai la ya.. Hari ini amin nak cerita lagi pasal lelaki tapi entri ini khusus untuk perempuan yang belum korang ketahui yang terlepas entri sebelumnya sila ke sini dan juga sini ....
Kita ketahui satu per satu tentang lelaki yang masih korang belum ketahui lagi..Lagi-lagi perempuan yang ada teman lelaki..

  1. Tahukah korang lelaki boleh menyukai korang dalam seminit dan dia juga boleh melupakanmu hanya dengan sekelip mata saja!
  2. Albert Einstein, George Bush, Leonardo da Vinci, dan Napoleon Bonaparte mempunyai satu persamaan iaitu kidal.
  3. Lelaki sukar untuk melupai bekas kekasihnya jika dia bercinta melebihi tiga tahun. 
  4. Lelaki lazimnya akan bercakap mengenai hal-hal seperti bola sepak, kereta atau gajet terkini.
  5. Antara aset lelaki yang paling popular di kalangan gadis ialah dada, lengan, mata, rambut dan wajahnya.
  6. Henry Lee Lucas, pembunuh bersiri paling popular di Amerika Syarikat menjadikan ibunya sendiri mangsa pertama.Perjalan hidupnya itu telah pun di filemkan pada tahun 1986.
  7. Berdasarkan cara penjagaandan penampilan diri lelaki, 41% daripadanya mengakui cukup memberi fokus terhadap kebersihan asas, memastikan rambut terurus serta mengutamakan kebersihan kulit wajah.
  8. Kajian kesihatan yang dilakukan di Universiti of Pennysylnavia membuktikan bahawa kandungan lemak di bahagian perut merupakan faktor mengapa golongan lelaki khasnya mengalami masalah jantung yang kronik. 
  9. Tahukah korang bahawa setiap tahun 12% daripada penduduk dunia terutamanya di negara Eropah diserang kanser kulit ekoran terlalu kerap berjemur di bawah sinaran matahari.
  10. 39% orang lelaki di Itali mengakui mereka seorang bijak dan berjaya.

P/S sudah mengetahuinya?? no. 3 tu ada dlm diri amin :'(
Comments
0 Comments
//commentFB

0 Orang Senyap² Komen Di Sini:

Post a Comment

Komen Itu Indah..Harap anda dpt komen yang molek sikit..kan lebih manis .. :) yang komen menggunakan anonymous sila sertakan nama anda dan facebook :)

Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|