Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Saturday, September 24, 2011

Kenangan Aku & Dia

Assalammualaikum wbt dan salam 1 Malaysia... amin dah tak tahu nak buat dah... ulangkaji utk exam esok dah selesai... ini pun sekadar nak kemas kinikan sahaja.. amin saje nak berkongsi kenangan manis je ..kenangan amin dan si dia masa ada hubungan dulu..dulu la sekarang dah tak ... :)
2nd editing 

1st editing 

dr dulu xdpt garfield si dia (ex)

cuma tinggal kenangan sahaja amin dan dia... mungkin dah tak ada jodoh nak buat macam mana kan? ;D semoga dia bahagia 

P/S korang ingat amin nak tunjuk ke?? dpt gmbr garfield pun kira ok la .. :p
Comments
0 Comments
//commentFB

0 Orang Senyap² Komen Di Sini:

Post a Comment

Komen Itu Indah..Harap anda dpt komen yang molek sikit..kan lebih manis .. :) yang komen menggunakan anonymous sila sertakan nama anda dan facebook :)

Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|