Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Tuesday, September 6, 2011

Budaya Melatah

Opooocooot ! mak kau pakai sport rim 15 harga 7000...

aissh siapa lak yang main cucuk ni kan dah melatah ..haha... sebelum tu jawab salam amin dahulu, kalau mahu meneruskan cerita selanjutnya ..

Assalammualaikum wbt dan salam 1 Malaysia ..  Selamat malam semua .. Malam ni sahaja nak bahaskan pasal budaya melatah ni ..Kalau di Malaysia, kebanyakkannya orang Melayu yg melatah ni ... kalau tak percaya cuba korang cucuk dorang yang kuat melatah, confirm melatah je kerja dia..
Melatah ni ialah satu sindrom bawah sedar, kebanyakkan berlaku kpd orang2 melayu (dan susur galurnya)...sindrom ni sinonim dengan bila kita sergah dia akan buat antara berikut:
  1. Mengulang ayat yg mengejutkan dia
  2. Buat perbuatan yg di arah tanpa dia mahu
  3. Melanjutkan perbuatan dia pada sesuatu yg tak terfikir; tetiba jd beruk ke, sambung perkataan ke, menyanyi ke, menari atau bersilat...
Sindrom melatah ni kebanyakkan berlaku pada wanita...masih tak diketahui knp sindrom ini boleh berlaku.

Di bawah ada sedikit sedutan tentang orang melatah..


cuba kongsi sedikit kat amin..cerita-cerita pasal melatah ni..siapa kawan korang kuat melatah tu.. 

P/S Orang yang melatah ni bahaya tahu ..kalau orang melatah tu pegang pisau dan korang sergah dia, dia tak kan di tangkap.. renung2kan lah selamat beramal :) 
Comments
0 Comments
//commentFB

0 Orang Senyap² Komen Di Sini:

Post a Comment

Komen Itu Indah..Harap anda dpt komen yang molek sikit..kan lebih manis .. :) yang komen menggunakan anonymous sila sertakan nama anda dan facebook :)

Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|