Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Monday, September 26, 2011

#1 Selalu Ingat Awak

Untuk Awak <3

Assalammulaikum wbt dan salam 1 Malaysia..hari ini amin tak nak cakap banyak sekadar mahu luahkan perasaan apa terbuku di hati...Dua tiga hari ini, amin rasa semacam je..bila makan tak kena, minum tak kena ..lagi-lagi selalu semput datang tiba-tiba..susah nak bernafas oww bila semput datang .. Kadang-kadang sebelum semput amin datang, amin rasa tak kena je.. apa yang amin buat macam tak kena je..Mungkin amin kat seseorang yang pernah amin lukakan dulu..

    Amin ada sesekali baca blog dia.Amin adalah jumpa satu entrinya.Entrinya seolah-olah di tujukan kepada amin....Memang salah amin sebab tinggalkan dia dulu..Kenapa dia kata amin tinggalkan dia sebab ada perempuan lain :'( .. Seumur hidup amin tak ada seorang pun perempuan yang melekat kat amin selain daripada dia..Amin pun tak  tahu sebab apa dia cakap macam tu..

   Amin pernah bagi tahu dulu..amin putus dengan dia pun ada sebab tapi apakan daya nasi dah jadi bubur kan .. dah jadi bubur boleh ke jadi nasi balik ? Jangan mimpi lah .. Sampai sekarang amin tak boleh melupakan dia..Bila amin pergi mana-mana, amin terbayang je wajah dia ..hmm mungkin ini balasan amin kot sebab dah buat dia terluka..Maafkan amin kalau buat awak terluka, amin tahu amin dah buat banyak kesilapan...

  Awak? awak? Semenjak kita berhubungan, amin sikit pun tak lupa kat awak sehingga la kita putus amin langsung tak pernah lupa kat awak..saya masih ingat lagi kenangan-kenangan awak dan amin bila bersama..sweet kan?? Tapi tak pe lah, awak cari pasangan baru sekadar mahu membalas dendam terhadap amin, apa yang amin buat dulu...Dendam awak pun dah terbalas sekarang..

  Amin pun dah terima dendam awak tu.. Mungkin amin cuma dapat tengok awak dari jauh je..Semoga awak berbahagia selalu.. Amin tetap sayang awak .. :')
Comments
0 Comments
//commentFB

0 Orang Senyap² Komen Di Sini:

Post a Comment

Komen Itu Indah..Harap anda dpt komen yang molek sikit..kan lebih manis .. :) yang komen menggunakan anonymous sila sertakan nama anda dan facebook :)

Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|