Welcome To Amin93's Blog..Put your link blog here..TQ
the barcode printer: free barcode generator

Saturday, September 24, 2011

Culik, Pukul & Campak Keluar Van

Assalammualaikum wbt dan salam 1 Malaysia..Ini satu lagi artikel yang amin nak kongsikan kat korang semua.. kenapa zaman sekarang manusia tak ada hati perut..lagi-lagi kanak-kanak yang tak berdosa..apa dosa dia pun tak tahu ..dah lah culik, lepas tu pukul lak tu ..Manusia macam tu dah tak layak panggil manusia harus di panggil binatang....


Keratan harian metro untuk hari ini ...
KUALA LUMPUR: Seorang kanak-kanak berusia 11 tahun ‘diculik’ dua lelaki menaiki van putih ketika berjalan pulang dari sekolahnya di Taman Melati di sini, semalam.

Jenayah itu disyaki dilakukan kumpulan sama yang berdendam dengannya selepas kanak-kanak lelaki itu menggagalkan satu cubaan ragut dilakukan penjenayah terbabit pertengahan bulan lalu.

Sebaik ditangkap dan dimasukkan ke dalam van, mangsa dipukul seorang daripada suspek berusia 20-an sepanjang perjalanan sebelum dicampak keluar dari van yang sedang bergerak sebaik tiba di stesen Sistem Transit Aliran Ringan (LRT) Wangsa Maju di sini, jam 2 petang, kelmarin.
Sambung...

P/S Manusia dah tak de otak dengan kanak-kanak pun nak berdendam..=.="
Comments
0 Comments
//commentFB

0 Orang Senyap² Komen Di Sini:

Post a Comment

Komen Itu Indah..Harap anda dpt komen yang molek sikit..kan lebih manis .. :) yang komen menggunakan anonymous sila sertakan nama anda dan facebook :)

Ada Masalah??Tak Puas Hati??Nak Bagi Idea?? Boleh Hantar Komen Melalui FormSpring(FS)
|TERIMA KASIH|